شناسهٔ خبر: 20241 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در پایان تعطیلات نوروزی:

كرمانشاه بهار امسال را پربارش و پرمیهمان‌تر از همیشه آغاز كرد

عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در پایان تعطیلات نوروزی گفت: كرمانشاه بهار امسال را پربارش و البته پرمیهمان‌تر از همیشه آغاز كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، مدیر کل این اداره ضمن ابراز خوشحالی از بارش رحمت الهی در سراسر كشور و البته كرمانشاه گفت: اینكه بارش رحمت الهی زمین تشنه را جانی دوباره بخشید در یك كلام «شكر» می‌خواهد.

وی ادامه داد، آنچه در سیستم نظارتی به چشم می‌خورد از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۴ تا پایان روز طبیعت در ۱۳ فروردین امسال بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده كه آمار ورود و خروج خبر از اسكان بیش از ۳۳۰۰۰ دستگاه در استان را می‌دهد و این یعنی سالی پر از میهمان در آغاز بهار.

بهادری تصریح كرد: اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه بر اساس شیوه‌نامه نوروزی ۵۵۰ راهدار را ۵ روز قبل از آغاز تعطیلات به مدت ۲۰ روز با به‌كارگیری ۴۴۳ دستگاه در تمام راهدارخانه‌های استان جهت ارائه خدمت به مسافران در مستقر كرد و با گشت‌های ۲۴ ساعته تمامی محورهای استان را پوشش داد.

وی افزود: نارنجی‌پوشان آماده باشی پر کار را پشت سر گذاشتند چرا كه در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفند ماه ۱۰۰۰ كیلومتر از راه‌های شهرستان‌های پاوه، ثلاث، جوانرود، روانسر، سنقر، صحنه و كنگاور كه پس از بارش برف پیراهن سفید پوشیدند را در دو مرحله برف‌روبی کردند.

مدیركل راه و شهرسازی استان افزود: سال جدید در سه روز نخست، بارانی آغاز شد كه البته لغزندگی محورها مخصوصا با شروع سفرهای نوروزی توجهی خاص را می‌طلبد، اما بارش در روزهای ۴ و ۶ و ۸ فروردین با سیل و به طبع آن رانش كوه، آبرفتگی، آبگرفتگی و انسداد پیش از ۸۰ نقطه در راه‌های استان را به دنبال داشت و این یعنی تلاش ۲۴ ساعته برای رفع مشكلات ناشی از آن.

عبدا...بهادری ضمن قدردانی از زحمات بی‌وقفه راهدارانش ادامه داد: در این ایام بارش باران عملیات مضاعف شستشوی ۱۵۰۰۰۰ تابلوی اطلاعاتی را که قبل تعطیلات هم شسته شده بود همراه با لكه‌گیری چاله‌هایی كه بارندگی ایجاد كرده بود به دنبال داشت.

بهادری ضمن ابراز خرسندی از خدمات ارائه شده  از تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی و هلال احمر هم تشكر و سالی پر از فعالیت و موفقیت را برای هموطنان آرزو كرد. 

نظر شما